تـــوران تـــراول

پارکهای آبی هند برای سال 2024

فهرست مطالب

همانطور که آفتاب سوزان تابستان می تابد، آبتنی در آب های خنک یک پارک آبی یک انتخاب محبوب برای خانواده ها و جویندگان ماجراجویی است. هند دارای تعدادی پارک آبی در سطح جهانی است که در سراسر مناظر متنوع پراکنده شده اند و یک فرار هیجان انگیز از گرما را ارائه می دهند. از سرسره های آبی نفس گیر گرفته تا رودخانه های تنبل و استخرهای موج، این زمین های بازی آبی نوید سرگرمی و هیجان بی پایان را برای بازدیدکنندگان در هر سنی می دهند. بیایید به بهترین پارکهای آبی هند بپردازیم که در آن هیجان هرگز متوقف نمی شود و خاطرات مانند آب جاری است.

پارکهای آبی هند

پارکهای آبی هند

تورهای مرتبط

عنوان توراقامتتاریخ رفتحمل و نقلقیمت

ترکیبی

تور هند ( بمبئی + گوا ) 8 روز از 4 آبان تا 30 آذر

7 شب آبان - آذر salam air پارکهای آبی هند برای سال 2024 توران تراول هواپیما-سلام ایر 72,400,000

ترکیبی

تور هند 8 روز از 6 مهر تا 25 آبان

7 شب مهر - آبان mahan air پارکهای آبی هند برای سال 2024 توران تراول هواپیما-ماهان 52,995,000

ترکیبی

تور هند ( بمبئی + گوا ) 8 روز 29 آبان و 13 آذر

7 شب آبان - آذر salam air پارکهای آبی هند برای سال 2024 توران تراول هواپیما-سلام ایر 72,400,000

ترکیبی

تور هند 8 روز از 10 مهر تا 25 آبان

7 شب مهر - آبان mahan air پارکهای آبی هند برای سال 2024 توران تراول هواپیما-ماهان 39,500,000

ترکیبی

تور هند 8 روز از 10 مهر تا 25 آبان

7 شب مهر - آبان mahan air پارکهای آبی هند برای سال 2024 توران تراول هواپیما-ماهان 13,000,000 تومان + 750 دلار

ترکیبی

تور هند بمبئی + گوا 8 روز 29 مهر

7 شب مهر iran air پارکهای آبی هند برای سال 2024 توران تراول هواپیما-ایران ایر 67,900,000

پارکهای آبی هند

با برنامه ای برای بازدید از بهترین پارکهای آبی هند ، گرمای سوزان تابستان را شکست دهید. اگر نمی توانید به تعطیلات بروید، برای بازدید در آخر هفته برنامه ریزی کنید و خود را با آرامش، بازسازی و انرژی جدید پذیرایی کنید. به زودی متوجه خواهید شد که سطح استرس شما کاهش می یابد و احساس راحتی و آرامش می کنید.

پارکهای آبی هند، اولی، ادلابز آکواماژیکا

یکی از بهترین پارک های آبی هند، همین است، در بزرگراه بمبئی-پونا واقع شده است. یکی از سرگرم کننده ترین مکان ها برای خانواده هایی است که عاشق گذراندن وقت با هم و لذت بردن از فعالیت های مختلف جالب و هیجان انگیز هستند. از ویژگی های این پارک آبی که آن را از سایر امکانات مشابه متمایز می کند، وسایل با ارتفاع زیاد است. اگرچه بسیاری از سرسره‌ها و وسایل هیجان‌انگیز آبی آدرنالین شما را افزایش می‌دهند، وسیله ای به نام بومرنگو داستان کاملاً متفاوتی است. به بالا پرت شدن و دوباره افتادن، احساس بی وزنی را به ماجراجو می دهد. بازدیدکنندگان همچنین دوست دارند از وسایل تنبل، حلقه هیجان انگیز Loopy Woopy، أمواج عجیب Wacky Waves، بپیچ و برگرد Twisty Turvy،موج افشانی Splash و بچرخ گرداب Swirl Whirl  لذت ببرند، که همگی به شما کمک می کنند گرمای تابستان را شکست دهید.

پارکهای آبی هند

پارکهای آبی هند

قلمروی آب، بهترین پارک آبی در هند

آن بزرگترین پارکهای آبی هند است. آن محل تجمع بهترین سرسره آبی، سرسره معمولی و بقیه وسایل سرگرمی است. یک جای آلی که می تواند از استرس خلاص شوید و می توانید این پارک آبی را در بوریوالی در بمبئی بیابید. از یک سواری مهیّج با سرعت 40 مایل بر ساعت از سرسره 7 طبقه لذت ببرید. البته اگه اهل هیجانهای زیاد نیستید بازی های ملایمتری هم هست، مثل آب افشانی (اسپلشینگ)، ریلکس، و استراحت در مامامیا و ساحل کوکو. می توانید با ضرباهنگ موزیک شاد به رقص بیایید، در حالی که از رقص باران لذت می برید. از بزرگترین استخر بازی هند، لاگون، و بزرگترین استخر موج که 100 متر است، بی تفاوت عبور نکنید.

استخر Wonder la یا شگفتی، بنگالورو

معروفترین پارک آبی در هند

به سختی می توان بازدید از Wonder La، یکی از موضوعی ترین پارک های تفریحی در جاده میسور را از دست داد. بنگالورو. اگر هوا خیلی گرم شد، به Wonder La بروید و از بهترین سفرهای آبی و زمینی لذت ببرید. بچه ها عاشق برنامه های سرگرم کننده مانند ماجراهای چیکو و Rain Disco هستند و همچنان از ساعات بعد از آن لذت می برند. چیزهای زیادی برای دیدن، لذت بردن و شرکت در این پارک وجود دارد. به همین دلیل افراد در هر سنی از بازدید از این پارک لذت می برند.

پارکهای آبی هند

پارکهای آبی هند

پارکهای آبی هند Wonder La در کوچی

پارکهای آبی هند در کوچی

کوچی همچنین به داشتن یک شعبه از Wonder La در شهر خود می بالد. مردم محلی عاشق بازدید از این پارک هستند، پارکی که انتخاب شگفت انگیزی از وسایل آبی و زمینی را به آنها ارائه می دهد. می‌توانید منتظر تفریح ​​بی‌پایان ساحلی مانند استخرهای موج، ترن هوایی، رودخانه تنبل، دیسکوی بارانی، بومرنگ و موارد دیگر باشید. افرادی که عاشق هیجان و ماجراجویی هستند نمی توانند گلایدرهای Wavy & Vertical Fall را از دست بدهند که شما را از یک سرسره 6 طبقه به پرتگاهی نفس گیر می برد. چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد که کل روز کافی نیست.

 آپوگهر یا صدف، گورگائون

پارک آبی آپوگهر یا صدف(اویستر) در گورگائون

پارک تفریحی و موضوعی گورگائون، که با نام آپوگهار هم شناخته می‌شود، یکی از پرطرفدارترین مقاصد تفریحی است. این پارک به عنوان صدف (oyster) نیز شناخته می‌شود و بازدید از آن یک راه عالی برای کاهش استرس است. در اینجا شما مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از جاذبه‌ها و فعالیت‌های آبی خواهید دید که برای فراموش کردن تابستان‌های مرطوب و گرم مناسب هستند. از OMG یا Oh My Gurgaon هم حتماً بازدید کنید؛ این سرسره آبی محبوب شما را در حالت هیجانی مجذوب خود می‌کند. این وسیله تجربه هیجان انگیز سقوط از ارتفاع 20 متری با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت را به شما ارائه می‌دهد. به همراه دوستان و خانواده‌تان، لحظات شاد و فراموش‌نشدنی را در این پارک تجربه کنید!

جهان شگفتی ها

پارک آبی World of Wonder

ساکنان NCR نمی توانند بازدید از World of Wonder یا WOW را از دست بدهند و از وسایل هیجان انگیز در این پارک موضوعی صرف نظر کنند. چه بخواهید در تابستان بی‌رحمانه جرئت بورزید و در آب‌های سرد غوطه‌ور شوید یا از وسایل روی زمین لذت ببرید، همه چیز برای افراد در هر سنی وجود دارد. کل روز می تواند به طرز شگفت انگیزی برای بازدیدکنندگان سرگرم کننده باشد. با غوطه وری در یک استخر بزرگ شروع کنید و سپس از یک سری سرسره های آبی لذت ببرید که شما را کاملا سرگرم می کند. هنگام بازدید از این شهربازی زیبا در نویدا، توربو تونل و Rapid Race را از دست ندهید.

پارکهای آبی هند: پارک آبی کویینز لند در چنای

چه کسی نام کوئینز لند را نشنیده است؟ چنای؟ این یکی از بهترین پارک های آبی در هند است و طیف شگفت انگیزی از فعالیت های سرگرم کننده و وسایل را ارائه می دهد. کودکان و بزرگسالان دوست دارند سواری های شگفت انگیز و سرگرم کننده ای مانند ترن هوایی، برج سقوط آزاد، تئاتر شبیه سازی، تله کابین، ماشین سپر، سواری در آب هیمالیا، رودخانه ونتورا، استخر موج آمریکایی، قایق سواری و موارد دیگر را کشف کنند. موقعیت آن در جاده کامیون رو چنای-بنگالور باعث شده است که به راحتی قابل دسترسی باشد. یک سفر یک روزه با دوستان خود برنامه ریزی کنید و از تمام روز در برخی از هیجان انگیزترین سواری ها لذت ببرید.

پارکهای آبی هند

پارکهای آبی هند

پارک فانتزی جی آر اس

میسور به خاطر قصر چشمگیر، باغ ها و جشنواره دوشرا معروف است. یکی دیگر از جاذبه های اضافه شده به این لیست، یکی از جالبترین پارکهای آبی هند، پارک فانتزی GRS است که بازدیدکنندگان زیادی را که دوست دارند با دوستان و خانواده خوش بگذرانند، جذب می کند. این در یک منطقه بزرگ با یک آبشار مصنوعی 60000 فوت مربع و یک استخر موج 10000 فوت مربع از جاذبه های اصلی آن گسترده شده است. سایر تفریحات که ارزش لذت بردن در پارک را دارند عبارتند از گرداب در آب، سیل نوردی، گنام اژدها، آمازانیا، سرسره آونگی، 5D Virtual Ride، رودخانه تنبل، سورتمه برفی، زمین رقص آبی و غیره. این پارک که در جاده KRS قرار دارد، یکی از بهترین پارک های آبی هند است.

پارک آبی اقیانوس

یکی از بهترین پارکهای آبی هند در حیدرآباد است. پارک اقیانوس یکی از جالبترین شهربازی ها در گاندیپت در منطقه حیدرآباد است. آن از شلوغی شهر فاصله گرفته و در طبیعت خانه کرده است، و یک شهربازی بزرگ می سازد برای پایان هفته. وقتی جیوۀ دماسنج بالا می آید، مردم به این پارک سرازیر می شوند. اگر می خواهید از گرمای تابستان فرار کنید و هوای خنک پارک آبی را تجربه کنید، بهترین جا است. از سرسره وحشی، پل شناور، چتر قارچی، سطل کج، و سرسره لولهای، جتهای اردکی، صحنه آب و وسایل دیگر لذت ببرید که کل روز را می توانید با آنها سرگرم شوید.

بیشتر بخوانید: نحوه تهیه سیم کارت در هند در سال 2024

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

پارکهای آبی هند برای سال 2024