تـــوران تـــراول

10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند

فهرست مطالب

هند پر از فرهنگهای مختلف جایی عالی و متنوع برای مقصد مسافرت خانوادگی و دوستان ارائه می دهد که در آن تفریح با آموزش حین سفر و شناخت فرهنگها ترکیب شده است. تنوع طبیعت باعث می شود هر سلیقه ای که داشته باشید به شما خوش بگذرد. در این راهنما جاهای دیدنی و ماجرایی و سفر خانوادگی به هند برای خانواده و دوستان تشریح شده که سالها خاطرات خوبی با آن داشته باشید.

feature 2 10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند توران تراول

تورهای مرتبط

عنوان توراقامتتاریخ رفتحمل و نقلقیمت

ترکیبی

تور هند ( بمبئی + گوا ) 8 روز از 4 آبان تا 30 آذر

7 شب آبان - آذر salam air 10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند توران تراول هواپیما-سلام ایر 72,400,000

ترکیبی

تور هند 8 روز از 6 مهر تا 25 آبان

7 شب مهر - آبان mahan air 10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند توران تراول هواپیما-ماهان 52,995,000

ترکیبی

تور هند ( بمبئی + گوا ) 8 روز 29 آبان و 13 آذر

7 شب آبان - آذر salam air 10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند توران تراول هواپیما-سلام ایر 72,400,000

ترکیبی

تور هند 8 روز از 10 مهر تا 25 آبان

7 شب مهر - آبان mahan air 10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند توران تراول هواپیما-ماهان 39,500,000

ترکیبی

تور هند 8 روز از 10 مهر تا 25 آبان

7 شب مهر - آبان mahan air 10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند توران تراول هواپیما-ماهان 13,000,000 تومان + 750 دلار

ترکیبی

تور هند بمبئی + گوا 8 روز 29 مهر

7 شب مهر iran air 10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند توران تراول هواپیما-ایران ایر 67,900,000

سفر خانوادگی به هند : شیملا، هیماچال پرادش

در هیمالایا، شیملا یک ایستگاه کوهستانی خیلی زیبا است، که زیبایی طبیعی آن و همچنین ساختمان با معماری انگلیسی، آن را از بقیه جاها متمایز می کند. خانواده ها می توانند در قطار اسباب بازی از کالکا تا شیملا صعود کرده و مسیری با منظره ای شگفت انگیز روی طبیعت را بپیمایند. خیابان خرید یا بازار امکان خرید به شما می دهد و غذا در آن محله است، در حالی که تفریحات مسافرتی مثل پاراگلایدر یا گردش در نزدیکی تپه موجود است.

سفر خانوادگی به هند

سفر خانوادگی به هند

سفر خانوادگی به هند : جایپور، راجاستهان

شهر صورتی رنگ جایپور، با رنگ و لعاب سلطنتی خود و خرده فرهنگهای جذابش بهترین مقصد برای سفر خانوادگی به هند است. هر خانواده ای باید به آن برو، و باید قلعه آمر (عامر) را بشناسد، فیل سواری کند و عجایب معماری هوا محل را تحسین کند. تازه، جایپور نمایش عروسکی جالبی هم دارد. همچنین شترسواری و غذای سنتی راجستانی تجربه ای جذاب است.

سفر خانوادگی به هند

سفر خانوادگی به هند

گوا

گوا محلی بینظیر برای سفر خانوادگی به هند در جای آفتابی است. در ساحل چندین نوع ورزش و تفریح است مثل قلعه ماسه ای ساختن تا ورزشهای خفن مثل فعالیت آبی مثل پاراسیلینگ یا آب-چترسواری و جت اسکی. خانواده ها می توانند باغ ادویه را ببینند، و از گیاه و جانوران را در منطقه محفوظ ببینند و در رود قایقسواری کرده و به رود ماندوی برسند. گوا ترکیبی بینظیر از تفریح و سفر، تنوع بی نظیری فراهم می کند که همه اعضای خانواده با آن تفریح می کنند.

Goa sightseeing 10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند توران تراول

ریشیکش، اوتار آکهاند

ریشی کش در ساحل گنگ واقع شده است و با تپه های دامنۀ هیمالایا محصور شده است. آن بهشت گردشگرانی است که دنبال آرامش و زیارت هستند و قصد سفر خانوادگی به هند دارند. این شهر برای تور رودخانه وحشی، عقب نشینی یوگایی، و مسیرهای رنگارنگ معروف است. به دلیل مذهبی و فرهنگی خانواده ها می توانند در طول لاکسمان جهولا و تریونی گهات پیاده روی کنند. در ریشی کش کاری برای انجام دادن نیست.

Rishik 10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند توران تراول

آندامان و نیکوبار

ماسه سفید و موجودات آبزی رنگارنگ در آندامان و نیکوبار برای تفریح خانوادگی عالی اند. این دنیای عجایب زیرآبی فرصت شنا با اسنورکل، و غواصی را برای خانواده فراهم می کند. این جهان شگفتیها محلی برای شادی و سفر خانوادگی به هند است. جزیره امکانات زیادی برای گردش در جنگل انبوه را فراهم می کند. روی ساحل ماسه ای می توانید بساط پیک نیک را پهن کنید.

Nikobar 10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند توران تراول

مونار، کرالا

مقصد دیگر برای سفر خانوادگی به هند در مونار، یک شهر آرام است که در بین مزارع سبز چای و تپه های زیبا واقع شده است. خانواده می تواند مزارع مخملی و سبز چای را از نزدیک ببینید، و در راه طبیعی قدم بگذارد و بز کوهی نیلگیری در پارک ملی اراویکولام را ببیند. نیلگیری یعنی تپه های آبی رنگ. قایق روی دریاچه آرام و غذای سنتی از کرالا که با برنج پخته می شود در این ایستگاه کوهستانی جالب خیلی می چسبد.

Monar 10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند توران تراول

اگرا، اوتار پرادش

اگرا، وطن تاج محل، منظره ای به تاریخ غنی هند در اختیار خانواده ها قرار می دهد. بازدید از تاج محل، قلعه های آگرا و فاتح پور سکری به بچه ها منظره ای از تاریخ را در معماری باستانی ارائه می دهد. گشت و گذار در طبیعت، مثلاً اسب یا شترسواری در کنار رود یامونا، امتحان کردن خوردنی های خیابانی در محله به یوگای خانوادگی جنبه ای خاص می دهد.

agra 10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند توران تراول

مانالی، هیماچال پرادش

مانالی با مناظر دیدنی خود مقصدی رویایی برای سفر خانوادگی به هند و برای کسانی است که در هر سفری خواهان آرامش هستند. خانواده ها در درۀ سولانگ ورزشهای ماجرایی مثل پاراگلاید و توپ نوردی (زوربینگ) انجام می دهند. حتی ورزش زمستانی را می توانند در مسیر روهتانگ انجام داده و به قلل برف پوشیده آن بروند. منطقه قدیمی مانالی یک ماجراجویی فرهنگی است با کوچه های تنگ و بازار محلی.

پودشری

پوشری مقصد بی نظیر سفر خانوادگی به هند است، آنجا تجسمی از جذبۀ فرانسوی است. ساحل یک محل آرام برای آرمیدن ارائه می دهد و خانواده می توانند معماری تلفیقی هندی و فرانسوی را در بخش فرانسوی ببینند. یک جامعه یا شهرک تجربی و آزمایشی که معماری و فرهنگ را ارائه می دهد اورویل (Auroville) است. دوچرخه سواری، آموزش سفالگری و کلاس یوگا از مجموعه تفریحات خانوادگی در پودشری است.

درجیلینگ، بنگال غرب

درجیلینگ در بالا و غرب هیمالیا واقع شده و معروف برای مزارع چای است، منظره ای الوان و تنوع فرهنگی آن. سفر خانوادگی به هند بدون  پیمودن مسیر راه آهن هیمالیای درجیلینگ، چیزی کم دارد. باغ وحش پدمجا نایدو و بازارهای زیبا هم آنجا هست. طلوع خورشید از تپه ببر و مسیر در تپه های مجاور در اطراف، یک بسته کامل برای تفریح خانوادگی در هند است.

bangal bay 10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند توران تراول

جمع بندی

هند با تمام مناظر و میراث فرهنگی غنی موجود، بهشت ​​واقعی از مقاصد خانوادگی مناسب برای انتخاب است، چه بر اساس سرگرمی ها و چه بر اساس ترجیحات. از آب‌های خلوت آرام کرالا گرفته تا کوه‌های پوشیده از برف هیماچال پرادش، خانواده‌ها می‌توانند با غوطه‌ور شدن در بسیاری از فعالیت‌هایی که این مکان‌ها باید ارائه دهند، خاطرات ماندگاری بسازند و پیوندهای خود را تقویت کنند. 10 مکان قابل توجه در هند تضمین می کند که خانواده ها می توانند از سفرهای ماجراجویی فراموش نشدنی لذت ببرند، خواه یک تور تاریخی، سفر به ساحل یا سفر به قله های کوه. در میان چشم‌اندازهای رنگارنگ بسیاری از مکان‌های مناسب خانواده در هند، این ده مکان به عنوان ترکیبی خوب از ماجراجویی، یادگیری و همچنین غنای فرهنگی است.

 

برگرفته از این منبع

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

10 بهترین محل برای سفر خانوادگی به هند