تـــوران تـــراول

معرفی بهترین سوغاتی هند

فهرست مطالب

هند یک بهشت خرید است. قیمتها نسبت به دیگر مقاصد گردشگری خیلی پایینتر است و از آنجایی که چانه‌زنی شکل خوبی در نظر گرفته می‌شود، لازم نیست برای به دست آوردن یک سوغاتی واقعاً خوب، خیلی خرج کنید. علاوه بر این، در مغازه ها و بازارهای هند، تنوع تقریباً غیرقابل تصوری از محصولات دست ساز، اعم از پارچه، ادویه جات، کنده کاری یا جواهرات نقره را خواهید یافت که می توانید به عنوان سوغاتی هند برای عزیزاتان بیاورید.

sanayedasti معرفی بهترین سوغاتی هند توران تراول

از محبوب ترین سوغاتی هند می توان به ابریشم، نقره و چای اشاره کرد که در سراسر جهان شناخته شده است. جواهرات و سنگ‌های قیمتی نیز باعث تحسین بازدیدکنندگان است که در میان انبوهی از جواهرات و الماس‌ها در بازارهای جیپور سوغاتی مناسب را برای عزیزانشان پیدا کنند.

مگر می شود به درجیلینگ و بهادلی بروید و بدون فرش به خانه برگردید، زیرا می توانید قطعات زیبای ساخته شده از کشمیر یا حتی ابریشم واقعی را با قیمت مناسب پیدا کنید.

تورهای مرتبط

عنوان توراقامتتاریخ رفتحمل و نقلقیمت

ترکیبی

تور هند ( بمبئی + گوا ) 8 روز از 4 آبان تا 30 آذر

7 شب آبان - آذر salam air معرفی بهترین سوغاتی هند توران تراول هواپیما-سلام ایر 72,400,000

ترکیبی

تور هند 8 روز از 6 مهر تا 25 آبان

7 شب مهر - آبان mahan air معرفی بهترین سوغاتی هند توران تراول هواپیما-ماهان 52,995,000

ترکیبی

تور هند ( بمبئی + گوا ) 8 روز 29 آبان و 13 آذر

7 شب آبان - آذر salam air معرفی بهترین سوغاتی هند توران تراول هواپیما-سلام ایر 72,400,000

ترکیبی

تور هند 8 روز از 10 مهر تا 25 آبان

7 شب مهر - آبان mahan air معرفی بهترین سوغاتی هند توران تراول هواپیما-ماهان 39,500,000

ترکیبی

تور هند 8 روز از 10 مهر تا 25 آبان

7 شب مهر - آبان mahan air معرفی بهترین سوغاتی هند توران تراول هواپیما-ماهان 13,000,000 تومان + 750 دلار

ترکیبی

تور هند بمبئی + گوا 8 روز 29 مهر

7 شب مهر iran air معرفی بهترین سوغاتی هند توران تراول هواپیما-ایران ایر 67,900,000

لباس: سوغاتی هند

لباس ها در هند بسیار ارزان هستند. تقریباً در تمام بازارهای خیابانی شهرهای بزرگ مانند ساروجینی، دهلی قدیم، پاهار گنج یا دهلی نو می توانید انواع لباس و لوازم جانبی را خریداری کنید. از تقلید از برندهای بین المللی گرفته تا خلاقیت های هندی که از پارچه های معمولی کشور ساخته شده اند. در برخی از فروشگاه ها می توانید خیاطانی را پیدا کنید که لباس خیاطی می کنند، که اگر به دنبال ساری خودتان هستید، عالی است. پارچه هایی مانند پنبه یا ابریشم هندی با کیفیت بالا و نسبتاً ارزان هستند، به همین دلیل است که بسیاری از برندها کارخانه های خود را در آنجا دارند. برای خانمها ساری و برای آقایان کورتا، سوغاتی بیاورید.

سوغاتی هند

سوغاتی هند

صنایع دستی هنری

بازارهای زیادی در هند وجود دارد که می توانید صنایع دستی معمولی و منطقه ای را در آنها پیدا کنید. پرطرفدارترین ماده معمولاً چرم است که از آن برای ساخت کیف، کمربند، صندل و غیره استفاده می شود. به عنوان مثال، یکی از بازارهای جیپور که در آن می توانید لوازم جانبی چرم شتر بخرید، بازار باپو است. دو شهر دیگر که می توانید کالاهای چرمی را نیز خریداری کنید دهلی و آگرا هستند. وقتی صحبت از صنایع دستی چوبی می شود، مجسمه های چوبی محلی در خیابانهای اصلی یافت می شود. شناخته شده ترین انواع چوب، چوب درخت بلسان بنفش (چوب رُز)، کرالا و مدرس هستند. برنز، مس و سفال نیز رواج دارد. می توانید این مجسمه های چوبی جالب را به عنوان سوغاتی هند بیاورید.

100 cg a37 k handy craft india original imagf3d6gzvavgre معرفی بهترین سوغاتی هند توران تراول

جواهرات و نفره

نقره در هند بسیار محبوب است، بنابراین مغازه های زیادی وجود دارد که می توانید آن را ارزان تر از جاهای دیگر خریداری کنید. معروف ترین شهرهایی که می توانید نقره بخرید، اودایپور و مادورای هستند. طلا نیز بسیار محبوب است، اگرچه قیمت آن کمی بالاست. جیپور به شهر جواهرات معروف است و در برخی از بازارهای آن مانند بازار جوهری می توان انواعی از آنها و همچنین سنگ های قیمتی مانند یاقوت، زمرد و مروارید را یافت. حیدرآباد به جواهرش نیز معروف است.

سوغاتی هند

سوغاتی هند

ابریشم، سوغاتی هند

این پارچه که از روزگار جاده ابریشم که از کشور می گذشت، رواج پیدا کرد، اکنون یکی از بهترین سوغاتی هند است. بنارس که یکی از معروف ترین مکان هاست، کارخانه های متعددی را در خود جای داده است. در آن می توانید مواردی از لباس، اثاثه یا لوازم داخلی، دستمال یا لوازم جانبی پیدا کنید. انتخاب های باورنکردنی در کارخانه های پارچه وجود دارد. این پارچه ها معمولاً بر اساس وزن خریداری می شوند، اما می توان درخواست کرد که ساری مستقیماً از آنها تهیه شود. معمولا ساری ها حدود 6 متر طول دارند و خیاط ها آن ها را با توجه به اندازه گیری های مشتری کوتاه می کنند.

سوغاتی هند

سوغاتی هند

فرش

آنها یکی از معروف ترین محصولات هند هستند زیرا این کشور یکی از بزرگترین صنایع فرش را دارد. آنها توسط ایرانیان در قرن شانزدهم معرفی شدند و از موادی مانند پشم گوسفند ساخته می شدند و نقوش کشور مبدأ خود را داشتند. به زودی فرش از ابریشم ساخته شد که با کاروان های تجاری بزرگ به اوج خود رسید و اکنون بسیار مورد توجه است. بسته به منطقه، می توان انواع مختلفی از فرش را پیدا کرد. بهترین مکان ها برای خرید فرش جیپور، کشمیر، میرزاپور، امریتسار و بهادوهی هستند.

سوغاتی هند

سوغاتی هند

عود، روغن و عطر، سوغاتی هند

تولید روغن در هند را می توان به اولین تمدن های دره هند ردیابی کرد. برخی رایحه ها مانند چوب صندل یا کافور مهر هویت این کشور شده اند. در طول سال ها برخی دیگر مانند یاسمن، تقطیر گل رز یا کهربای خاکستری اضافه شده است. یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید آن‌ها کاناوج، اوتار پرادش، دهلی قدیم یا بازارهای راجستان است. یکی دیگر از مکان‌های خوب برای این کار میسور است که بیشتر روغن‌ها و عود طبیعی در آن تولید می‌شود و سپس به سایر مناطق کشور صادر می‌شود. برای این منظور لازم است قیمت هر مکان را با هم مقایسه کنید، زیرا قیمت برخی از آنها که هدف آنها گردشگران است، کمی بالا است.

سوغاتی هند

سوغاتی هند

 

بیشتر بخوانید: نحوه تهیه سیم کارت در هند در سال 2024

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

معرفی بهترین سوغاتی هند