تـــوران تـــراول

پارک آبی سنگاپور برای همه گروههای سنی و همه سلیقه ها

فهرست مطالب

آیا می خواهید از هوای گرمسیری سنگاپور فرار کنید؟ پس در جهان پارک آبی سنگاپور شیرجه بزنید! این شهر جزیره ای، که برای عجایب شهری و طبیعت سرسبز معروف است، محلی از آرامش به هرکسی ارائه می ده که می خواهد آبتنی کند. از وسایل تفریحی آدرنالین تا منظره های آبی آرام، این پارکهای آبی اینجا هیجان و آرامش را تلفیق کرده و برای هر سنی و سلیقه ای مناسب است.

افسون ماجراهای آبی را در پارک آبی ادونچر کاو (Adventure cove) تجربه کنید، که سرسره های جالب نزدیک مخلوقات دریایی هستند. بگذارید رویاهای بچه هایتان در پارک آبی کیدزورد و سرزمین عجایب وست گیت به واقعیت بپیوندد. در آنجا یک محیط موضوعی و سرگرمیهای خیلی زیاد وجود دارد. فرصت موج سواری را در Splach n Surf از دست ندهید، همچنین کل روز را می توانید با خانواده در Wild Wild Wet سرگرم باشید، که یکی از جذابترین پارکهای آبی ماجرایی سنگاپور است. اگر یک روز مهیج یا شب آرام می خواهید پارک آبی سنگاپور چند پارک و شهربازی ارائه می کند تا گرمای تابستان را عقب برانید، و خاطرات جاویدان بسازید.

سنگاپور کی از پنج مقصد مسافرت خانودگی در جهان است. پارک آبی سنگاپور در جاهای دیدنی سنگاپور یک باید هستند. این پارکهای آبی موضوعات مختلف دارند و در تابستان پر از بادیدکننده می شوند. این پارکهای آبی خانوادگی به هرکسی چیز جالبی ارائه می دهند و در عین حال هیجان انگیز هستند. پارک آبی سنگاپور یک منبع برای سفر شما هستند و وسایل مختلفی ارائه می کنند از یک ترن زیر آبی تا سرسره های عظیم.

پارکهای آبی سنگاپور

پارکهای آبی سنگاپور

دریاچه رویا: پارک آبی سنگاپور

دریاچه رویا در سنگاپور را ببینید و از نمایش نور و آب جالب آن مدهوش شوید. این نمایش جالب ر دریاچه در مرکز سِنسوتا است و جلوه های بصری و موزیکال را تلفیق می کند تا تجربه ای سورئال برای همه بیافریند، تا همه جمع شوند و این صحنه جادویی را ببینند.

نکته مهم.  این پارک به دلیل محیط جالب، جو آرام، فعالیتهای آبی و غروب دل انگیز خورشید یک محل خیلی محبوب است.

roya پارک آبی سنگاپور برای همه گروههای سنی و همه سلیقه ها توران تراول

جنگل بارانی کیدزورلد Kidsworld، پارک موضوعی با محیط جنگل بارانی

یک سفر رویایی در انتظار بچه ها در جهان کودک جنگل بارانی است، یک شهربازی خانوادگی. آن واقع در باغ وحش سنگاپور است و چند تفریحات جالبی مثل منطقه بازی آبی، سواری با موضوع حیوانات و نمایشگاههای آموزشی ارائه می دهد. به دلیل شهربازی های آن بچه ها می توانند در اینجا چیزی در مورد جانوران یاد بگیرند و روزی پر از ماجرا به یاد داشته باشند.

خصوصیت مهم: برای اکتشافگران جوان نمایشهای حیوانی جالب این جنگل بارانی، و نمایشگاههای آموزنده، منطقه بازی آبی و ملاقات جالب با حیوانات، این پارک خیلی جالب است.

قیمت برای بزرگسال 33 SGD بچه ها 15 SGD

پارکهای آبی سنگاپور

پارکهای آبی سنگاپور

سرزمین عجایب دروازۀ غربی Westgate

یک شهربازی زیبا به نام دروازۀ غربی در مرکز خرید وستگیت Westgate در سنگاپور واقع شده است. این سرزمین عجایب روی بام بچه ها را با بازی های تعاملی جذب می کند، عناصر آبی رنگارنگ و ساختمانهای بازی جالب. سرزمین عجایب وست گیت یک جای محبوب برای اکتشاف کنندگان جوان و بچه ها است که دنبال تجربه ای شاد هستند آنجا محیط خلاقانانه ای است و در عین حال جایی برای استراحت برای خانواده ها است.

نکته مهم. با شهربازی بزرگ، مجسمه های عظیم، بازی آبی و نمایش نور جذاب، این پارک بازدیدکنندگان را شیفته خود کرده و خاطرات خوبی را به جای می گذارد.

پارک آبی سنگاپور

پارک آبی سنگاپور

آب افشانی و موج سواری Splash n Surf

یکی از پارک آبی سنگاپور برای موج سواران. این پارک یک مقصد آبتنی عالی است. آن در مرکز خرید Kallang wave واقع شده است. این پارک آبی سرپوشیده یک پارک آبی برای کودکان است و امکان موج سواری روی سیستم موج سازی شبیه سازی شده فراهم می کند. آن محلی عالی برای مبتدیان  و علاقه مندان به ورزش آبی است، تا یک تجربه ماجرایی آبی شگفت انگیز داشته باشند، معلمهان باتجربه بازدیدکنندگان را راهنمایی می کنند.

نکته مهم: سرسره های جالب، موجها، و امکان موج سواری در اسپلش اند سرف.

پارک آبی سنگاپور

پارک آبی سنگاپور

پارک آبی ادونچر کاو: پارک آبی سنگاپور

در مرکز تفریحی سنتوسا، یکی بهترین پارکهای آبی سنگاپور یافت می شود. آن وسایل آبی جالب زیادی دارد، مثلاً سرسره آبی سریع، رودخانه تنبل، شنا با اسنورکل با حیوانات دریایی، و دلفینها. بازدیدکنندگان هر سنی می توانند در یک روز خوب در این مرکز تفریحی آبتنی کنند و که با موضوعات آبی و هیجان پذیرای بازدیدکنندگان است.

نکات مهم: سرسره جالب، رودخانه تنبل، آبتنی با اسنورکل(نی یا لوله آبتنی) با مخلوقات آبزی، و استخر موج.

دنیای خیس وحشی وحشی، Wild Wild Wet

سنگاپور میهن پارک آبی معروف خیس وحشی وحشی است. به دلیل سرسره آبی جالب، استخر موج، و رود جاری به مهمانهای هر سنی یک تجربه سرگرم کننده ارائه می دهد. مسابقه سرسره ای، اژدر و اولار-لاه چند تا از وسایل این پارک هستند. همچنین خانواده ها می توانند با بچه ها بازی کنند یا محلهای استراحت آرامتری هست. دنیای خیس وحشی وحشی برای یک روز سرگرمی در بیرون است!

نکات مهم. این پارک به دلیل سرسره آبی، استخر موج، کانال آب، یک پارک آبی عالی برای مقصد ماجراجویی آبی و خانوادگی است.

پارک آبی سنگاپور

پارک آبی سنگاپور

باغ کنار خلیج: پارک آبی سنگاپور

یکی از پارک آبی سنگاپور برای علاقه مندان به باغ و گیاه. یک مقصد باغ نمادین در سنگاپور Gardens by the Bay است. آن  باغ‌های موضوعی خیره‌کننده، سوپردرخت‌های پیشرفته و جنگل‌های ابری و باغ‌های گنبد گل است. این خلوتگاه سبز برنده جایزه، یک پناهگاه ضروری در منظره شهری شلوغ سنگاپور، طبیعت و فناوری را به شکلی مسحور کننده، ترکیب می کند.

نکات کلیدی Gardens by the Bay که تجربه باغی منحصر به فردی را برای همه ارائه می‌کند، با باغ درختان متمایز، گنبد گل، جنگل ابر، نمایش‌های گل‌های خیره‌کننده و نمایش‌های نوری مسحورکننده خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

پارک آبی سنگاپور

پارک آبی سنگاپور

پارک راه آبی پونگول Punggol Waterway Park

پارک شهری زیبا در سنگاپور پارک آبی پونگگل نام دارد. دارای پوشش گیاهی سرسبز، مسیرهای دویدن و دوچرخه سواری و جویبارهای آرام است. نقطه مرکزی پارک، آبراه پونگگل است که به خوبی نگهداری شده است، که به بازدیدکنندگان یک فرار آرام از شلوغی و جمعیت شهر ارائه می دهد. این پارک به دلیل گزینه های تفریحی و مناظر دیدنی، یکی از پارکهای آبی سنگاپور برای خانواده ها و دوستداران طبیعت است.

نکات کلیدی کانال‌های خیره‌کننده، پوشش گیاهی سرسبز، پیاده‌روی‌های خوش منظره و گزینه‌های سرگرمی پارک آبی پونگگل، که نمایانگر واحه‌ای آرام در شهر است، و میهمانان را شیفتۀ خود می کند.

پارکهای آبی سنگاپور

پارکهای آبی سنگاپور

بیشتر بخوانید: نحوه تهیه سیم کارت در هند در سال 2024

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

پارک آبی سنگاپور برای همه گروههای سنی و همه سلیقه ها