تـــوران تـــراول

بهترین سیم کارت تایلند

فهرست مطالب

آیا در جستجوی یک سیم کارت خوب و مناسب برای تالیند می گردید؟ من هم همیشه از خودم می پرسم کدام ارائه دهنده بهترین شبکه را ارائه می کند، لذا در این مقاله چند نکته برای تهیه بهترین سیم کارت تایلند را ارائه می دهیم.

وقتی فکر می کنی که در سفر به تایلند، هزینه گوشی تو خیلی زیاد می شود، باید تهیه یک سیم کارت محلی تایلندی را در نظر بگیری.

به نظرم این کار خیلی خوبی است. نه تنها دیگه کسی با شماره معمولی و همیشگی ام دستش به من نمی رسد (هرچه باشد من در سفرم) بلکه می توانم با گوشی هوشمندم در اینترنت به گشت و گذار بپردازم. گاهی وصل بودن به اینترنت از نظر ارسال پیام یا تماس تلفنی بهتر است.

در سفرم دوست ندارم همش در دسترس باشم. من یکی دو روز بیشتر در یک محل اطراق نمی کنم. برای همین یک سیم کارت محلی بهتر است وگرنه مجبورم به یک کافه بروم و با یک اینترنت یواش و آهسته به وب وصل شود.

در توقف اخیرم در تایلند، من یک سیم کارت تایلندی محلی خریدم. چطوری در تایلندی، خیلی راحت، سریع و بی دردسر یک سیم کارت تایلند پیش پرداختی تهیه کنید (قرارداد با مدت سفر وابسته نیست) و و بتوانید آن را شارژ کنید، الآن اینجا برایتان توضیح می دهم.

قبل از خواندن بقیه مطلب، شاید از خود بپرسید که آیا در تایلند اغلب یک سیم کارت لازم است. اگر برایتان مهم نیست که اینترنت داشته باشید، احتمالاً می توانید وای فای رایگان در رستوران، مراکز خرید و بعضی هتلها و کافه ها پیدا کنید.

سیم کارت تایلند

سیم کارت تایلند

سیم کارت تایلند پیش پرداختی: حالا در تایلند ارزانتر از همیشه وبگردی کنید و تماس اینترنتی بگیرید

موقع سفر به سرعت از طریق بوکینگ یا Airbnb محل اقامت بعدی را جستجو می کنید، با گوگل مپز مقصد بعدی را روی نقشه شهر جستجو می نید یا به سادگی نکته هایی برای غذا خوردن پیدا می کنید، پس شما به اینترنت نیاز دارید. در تایلند این کار خیلی راحت است.

بهترین سیم کارت تایلند

هنگام سفر در تایلند، ما به شما پیشنهاد می کنیم سیم کارت از AIS، ،True Move یا DTAC استفاده کنید.

AIS در بازار از همه مهمتر

پوشش شبکه عالی است و دریافت در جزایر کوچکتر و مناطق دورافتاده نیز در دسترس است. AIS انواع بسته های سیم کارت تایلند اعتباری را ارائه می دهد. مرتبط ترین موارد برای گردشگران عبارتند از:

SIM Supernet: داده نامحدود، 5 روز، 50 THB (1.31 دلار)

SIM Net Marathon: داده نامحدود، یک ماه، 880 THB (22.97) – بسته به آنچه که به دنبال آن هستید و استفاده می کنید، پیشنهادات SIM Net Net Marathon زیادی وجود دارد.

True move

تقریباً همه کارت‌های TrueMove را در دست داشته‌اند: این کارت‌ها اغلب پس از ورود به فرودگاه Suvarnabhumi در بانکوک به صورت رایگان به شما داده می‌شود. من در اولین سفرم به تایلند از این کارت استفاده کردم.

Truemove چندین بسته پیش پرداخت مختلف را ارائه می دهد:

1 گیگابایت داده، 7 روز 39 THB

3 گیگابایت داده، 3 روز، 75 THB

5 گیگابایت داده، 7 روز، 99 THB

8 گیگابایت داده، 7 روز، 149 THB

15 گیگابایت داده، 7 روز، 150 THB

15 گیگابایت داده، 15 روز، 249 THB

همانطور که می بینید، گزینه های بیشتری نسبت به AIS وجود دارد.

توجه کنید که THB ، بات است که واحد پول تایلند است. هر 36 بات یک دلار می شود.

سیم کارت تایلند

سیم کارت تایلند

مورد علاقۀ من: DATC

پوشش شبکه عالی است. در آخرین سفرم به تایلند DATC تهیه کردم.

این اپراتور یک مجموعه از برنامه های سیم کارت فقط توریست را ارائه می دهند:

Happy Net: Free Youtube & social media, THB 49

Happy Combo: Unlimited data, 10 days, THB 99

Happy Combo 2: Unlimited data, 30 days, THB 199

 

یک نصیحت از یک دوست که در چند سال گذشته از پاییز تا وسط بهار در بانکوک بوده و تقریباً در هر گوشه تایلند گشته است: او از یک کارت پیش پرداخت از dtac با نرخ ثابت اینترنت 399 بات استفاده می کند. این یک سیم کارت توریستی نیست اما شبکه عالی است.

تعرفه های ذکر شده به طور خاص برای گردشگران طراحی شده است. البته، آنها شامل حجم داده، اعتبار اولیه برای تماس و پیامک هستند. قیمت ها نسبتا یکسان است، استقبال در همه جا به همان اندازه خوب است.

به طور کلی، ما فکر می کنیم که True Move ارزان ترین گزینه برای خرید سیم کارت تایلند است. من AIS و Dtac را ترجیح می دهم زیرا فکر می کنم اینترنت کمی سریعتر است و پوشش شبکه بهتر است. اما ممکن است به موقعیت مکانی شما بستگی داشته باشد. اگر به نرخ ثابت داده نیاز ندارید، ارزش مقایسه قیمت ها را دارد.

اینطوری سیم کارت تایلند بخرید

می توانید سیم کارت تایلند پیش پرداختی را یا شخصاً در فرودگاه بین المللی تهیه کنید، در مغازه از باجه خدمات موبایل یا به شکل اینترنتی بخرید.

در فرودگاه:

مستقیماً هنگام رسیدن در فرودگاهها (خصوصاً بانکوک و پوکت) همه ارائه دهندگان معروف مغازه دارند. اینجا می توانید مستقیماً بعد از ترک هواپیما یک سیم کارت تایلند بخری.

معمولاً در فرودگاه با قیمت بالاتری و ارائه های کمتر برای بسته داده ، سیم کارت را تهیه می کنی، پس شاید بهتر باشد از فرودگاه تهیه نکنی.

توصیه می شود یک سیم کارت را مستقیماً از مغازه خدمات موبایل بخری، اگر بودجه برایت مهم است. برای راحتی، فرودگاه راحتتر است، تا بتوانی با اینتر تاکسی بگیری. با این حال، فقط بسته های unlimited برای داده ارائه می شود.

وقتی، ترجیح می دهی همیشه برخط باشی، می توانی یک ای سیم یا سیم کارت هوشمند استفاه کنی، یا یک سیم کارت پیش پرداخت آسیایی را آنلاین بخری.

حالا نگاهی به تعرفه داده های ارائه شده Ais، ترو موو، و DTAC می اندازیم.

سیم کارت تایلند

سیم کارت تایلند

فروشگاه 7 Eleven stores

شما می توانید در هر 7Eleven (همچنین در سایر فروشگاه ها) از ارائه دهندگان ذکر شده در بالا سیم کارت دریافت کنید. حتی در جزایر کوچکی مانند Koh Yao Noi یک 7Eleven و سیم کارت یا اعتبار برای خرید وجود داشت.

مراکز خرید:

شما می توانید سیم کارت و اعتبار را در مراکز خرید بزرگ در تمام شهرهای بزرگ تایلند دریافت کنید.

اطلاعات شخصی اجباری است!

هنگام خرید سیم کارت، باید مشخصات خود (یعنی پاسپورت یا سایر مدارک شناسایی) را ارائه دهید و نام و شماره تلفنی که خریداری کرده اید به صورت رسمی ثبت شود. این روند برای ما چیز جدیدی نیست.

بنابراین من به شما یک نکته می‌دهم: سیم کارت تایلند را از فروشگاه ارائه‌دهنده تلفن همراه در مینی مارکت‌های 7Eleven، در بازارهای Tesco Lotus یا یک فروشگاه Telewiz خریداری کنید.

امضای قرارداد بلندمدت برای من یک گزینه نیست. بنابراین، تنها گزینه برای من یک سیم کارت اعتباری است: بدون تعهد قراردادی، اعتبار را می توان در هر جایی شارژ کرد.

به این ترتیب سیم کارت را فعال می کنید و اعتبار را شارژ می کنید

با کارت تلفن من از datc، تنها کاری که باید انجام می دادم این بود که کارت را در تلفن همراهم وارد کنم. سپس یک پیام تأیید از طریق پیامک با شماره تلفن و اعتبارم دریافت کردم. پس از راه اندازی مجدد، بلافاصله اینترنت داشتم و گوشی هوشمند آماده استفاده بود.

همچنین می توانید سیم کارت تایلند خود را توسط فروشنده فعال کنید. آنها در واقع بسیار مفید هستند.

من هم خیلی راحت اعتبارم را شارژ کردم (سیم کارت بدون دیتا ثابت): از فروشگاه 7Eleven کارت اعتباری خریدم. دستورالعمل های فعال سازی در پشت توضیح داده شده است.

از طرف دیگر، می توانید مبلغ مورد نظر و شماره تلفن همراه خود را به کارمند بگویید. اعتبار جدید بلافاصله در دسترس است.

اینجوری یک سیم کارت تایلند پیش پرداختی آنلاین بخرید

اگر می خواهید سیم کارت تایلند شما همان موقع ورود فعال باشد، می توانید به شکل آنلاین یا از وبسایتهایی مثل آمازون بخرید.

در آمازون بسته های مختلف هست. مثلاً سیم کارت آسیای شرقی پیش پرداختی در بیش از 17 کشور و حتی 14 روز حجم داده نامحدود دارد. تایلند هم مشمول است.

اما انتخابهای بیشتری هم هست، که می توانید بررسی کنید، و ببینید و مطمئن شوید که کشورهایی که می روید در لیست هستند.

آخرین انتخاب بالاخره، خرید ای سیم برای تایلند است و اگر به کشورهای بیشتری سفر می کنید بسته ای سیم برای آسیا.

متاسفانه برای ما ایرانیها هنوز ای سیم فعال نیست.

 

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

بهترین سیم کارت تایلند