تـــوران تـــراول

مراکز خرید سنگاپور در سال 2024

فهرست مطالب

مراکز خرید سنگاپور از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور آسیایی هستند. سنگاپور به دلیل طبیعت بکر و سرسبزش، هر ساله گردشگران بسیاری را جذب می‌کند. خرید سوغاتی و صنایع دستی از مراکز خرید و بازارهای محلی سنگاپور، بخش جذاب سفر به این کشور است. بسیاری از مردم محلی به تولید صنایع دستی مشغول‌اند و آثار دست‌سازشان را در بازارها عرضه می‌کنند. گردشگران، به‌ویژه ایرانیان، علاقه‌مند به خرید از این مراکز هستند و سوغاتی‌های مشهور سنگاپور را به یادگار می‌برند. اگر قصد سفر به سنگاپور را دارید، این مقاله را دنبال کنید تا با بهترین مراکز خرید آن آشنا شوید.

Ngee Ann City Orchard Road 20180514160323 مراکز خرید سنگاپور در سال 2024 توران تراول

مراکز خرید سنگاپور: مرکز خرید سانتک سیتی (Suntec City)

مرکز خرید سانتک سیتی (Suntec City) یکی از محبوب‌ترین مقاصد خرید در سنگاپور است. این مرکز با مساحتی بیش از ۲۷ هزار متر مربع و چهار طبقه، بیش از ۳۰۰ فروشگاه را در خود جای داده است. تنوع بالای اقلام موجود در سانتک سیتی باعث می‌شود هیچ گردشگری دست خالی از آن بیرون نرود. این مرکز خرید، که در لیست بهترین مراکز خرید سنگاپور قرار دارد، شامل فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، مرکز کنفرانس، سینما، هایپرمارکت و بلوک‌های اداری است. پس از گشت‌و‌گذار در سانتک سیتی، می‌توانید در یکی از رستوران‌های معروف یا فودکورت‌های آن غذا میل کنید.

مراکز خرید سنگاپور

مراکز خرید سنگاپور

مراکز خرید سنگاپور: مرکز خرید آیون (ION)

مرکز خرید آیون (ION) یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید سنگاپور است که با معماری زیبا و باشکوه خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این مرکز خرید، بهشتی برای علاقه‌مندان به خریدهای لاکچری و برندهای معروف است. رستوران‌های لوکس آیون نیز محبوبیت زیادی دارند و بسیاری از مردم سنگاپور برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه این رستوران‌ها را انتخاب می‌کنند.

در این مرکز خرید بزرگ، معروف‌ترین برندهای جهان نظیر “لویی ویتون”، “میو میو”، “زارا” و “پرادا” حضور دارند و حداقل یک فروشگاه دارند. ساختمان آیون با مساحتی حدود ۲۰ هزار متر مربع، بیش از ۴۰۰ فروشگاه کوچک و بزرگ را در خود جای داده است. اگر از گشت‌و‌گذار در این مرکز خرید خسته شدید، می‌توانید به فودکورت مجلل آن بروید و لحظات خوشی را با خانواده سپری کنید.

مراکز خرید سنگاپور

مراکز خرید سنگاپور

مرکز خرید مارینا بی سندز (Marina bay sands)

مرکز خرید مارینا بی سندز (Marina Bay Sands) یکی از خاص‌ترین مراکز خرید سنگاپور است که با بیش از ۲۰۰ فروشگاه، تنوع بالایی از اقلام را ارائه می‌دهد. بیشتر فروشگاه‌های این مرکز خرید به فروش اجناس برند اختصاص دارند، بنابراین پیدا کردن و خرید کالای مورد نظر از برندهای معروف به راحتی امکان‌پذیر است. جدیدترین مدل‌های پوشاک و اقلام زینتی در اینجا به فروش می‌رسد، اگرچه قیمت این کالاها غالباً بالاست.

از نظر نظافت و بهداشت، مارینا بی سندز یکی از تمیزترین مراکز خرید سنگاپور است. همچنین، برای تفریح و سرگرمی کودکان بخش‌های ویژه‌ای طراحی شده است، بنابراین والدین می‌توانند با خیال راحت به خرید بپردازند. این مرکز خرید دارای ۴۵ رستوران است که انواع غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهند و تجربه‌ای لذت‌بخش از غذا خوردن را برای شما فراهم می‌کنند.

مراکز خرید سنگاپور

مراکز خرید سنگاپور

مرکز خرید نورث پوینت (North Point)

مرکز خرید نورث پوینت (North Point) یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید سنگاپور است که بیش از ۴۰۰ فروشگاه خرده‌فروشی را در خود جای داده است. برندهای معروفی همچون “زارا”، “لویی ویتون” و “آدیداس” در این مرکز خرید شعبه دارند، بنابراین می‌توانید جدیدترین مدل‌های این برندها را در اینجا پیدا کنید و خریداری نمایید. علاوه بر فروشگاه‌ها، نورث پوینت امکانات دیگری مانند سالن اجتماعات، باشگاه ورزشی، کتابخانه و سینما را نیز ارائه می‌دهد. این مرکز خرید همچنین دارای رستوران‌های متعددی است که می‌توانید از خوردن غذا و گشت‌و‌گذار در آن لذت ببرید.

 

مرکز خرید مصطفی (Mustafa Centre)

به نظر می‌رسه که مرکز خرید مصطفی به عنوان یک مقصد خرید محبوب و تاریخی در سنگاپور شناخته می‌شه، با تاریخچه‌ای که به دهه ۷۰ بازمی‌گرده و با توسعه‌ی خود، امروزه فراتر از فروش پوشاک و کفش به فروش محصولات الکترونیکی هم پرداخته. این تغییرات باعث شده که مرکز خرید مصطفی جذابیت بیشتری برای گردشگران و مردم محلی پیدا کنه. وضعیت کلاسیک فضای آن به همراه قیمت‌های مقرون به صرفه اش از جاذبه‌های اصلی این مرکز خرید محسوب می‌شه. امیدوارم همچنان این مرکز خرید بتونه خاطرات خوش برای بازدیدکنندگانش ایجاد کنه.

مراکز خرید سنگاپور

مراکز خرید سنگاپور

مراکز خرید سنگاپور: Vivo city در هاربرفرانت

VivoCity بزرگترین مرکز خرید سنگاپور است که در HarbourFront (نزدیک به ایستگاه MRT بندرگاه) واقع شده است. این یکی از معدود مراکز خرید در سنگاپور است که به دلیل فضای بازش مشهور است. VivoCity همچنین دارای یک زمین بازی بزرگ برای کودکان در فضای باز در سطح دو و یک “Skypark” روی پشت بام است. فروشگاه‌های خرده‌فروشی در این مرکز خرید بزرگ در پنج سطح عظیم گسترده شده‌اند. مرکز خرید VivoCity همچنین بزرگ‌ترین سینمای شهر، بزرگترین فروشگاه اسباب‌بازی، یک استخر زیبا و یک آمفی‌تئاتر وسیع را در خود جای داده است که همه تجربه‌های هیجان‌انگیز خرید و سرگرمی را زیر یک سقف گرد هم می‌آورد.

مراکز خرید سنگاپور

مراکز خرید سنگاپور

مرکز خرید نایتزبریج یا پل شوالیه

مرکز خرید Knightsbridge بخشی از هتل نوساز Grand Park Orchard سنگاپور است. این مرکز خرید به طور عمده دارای فروشگاه های شاخص از بزرگترین جواهرات لوکس و نام های مد است. چیزی که در مورد مرکز خرید نایتزبریج منحصر به فرد است این است که فروشگاه های خرده فروشی می توانند فضای فروشگاه خود را سفارشی کنند و دسترسی مستقیم به خیابان داشته باشند. نایتزبریج معروف‌ترین خرده‌فروش ساعت‌های لوکس آسیا به نام The Hour Glass Limited را دارد که مارک‌هایی مانند رولکس، پتک فیلیپ، هابلوت و فیلیپ استاین را می‌فروشد. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این مرکز خرید، پخش اخبار و عرضه‌های محصولات با دیوار رسانه‌ای عظیم با مساحت 450 متر مربع است که در اینجا بسیار رایج است.

مراکز خرید سنگاپور

مراکز خرید سنگاپور

مرکز خرید پاراگن

مرکز خرید Paragon یک مرکز خرید گران‌قیمت در خیابان معروف Orchard سنگاپور است. این مکان دارای مراکز فروش کالاهای مصرفی لوکس و فودکورت است و همچنین برای میزبانی منظم رویدادهای زنده بسیار محبوب است. Paragon دارای شش سطح است که فروشگاه های خرده فروشی و فضاهای اداری را در خود جای داده است. ساختمان مجاور مرکز خرید پاراگون، برج پزشکی پاراگون است که پزشکان مشهوری را در خود جای داده است. هر روز به جز سه شنبه از بازدیدکنندگان با موسیقی زنده استقبال می شود و همچنین باید مراقب تبلیغات (پروموشن) منظم برند باشند.

مراکز خرید سنگاپور

مراکز خرید سنگاپور

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سوغاتی سنگاپور

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

مراکز خرید سنگاپور در سال 2024