تـــوران تـــراول

بهترین رستوران های جده

فهرست مطالب

رستوران های زیادی در جده از غذاهای بین المللی گرفته تا غذاهای محلی وجود دارد. برخی از آنها غذاهای لبنانی یا ترکی و برخی غذاهای آمریکایی ارائه می دهند. برخی از آنها فقط غذای عربستانی ارائه می دهند. در این لیست بهترین رستوران های جده را به شما معرفی می کنیم.

رستوران خیال جده

رستوران خیال از نظر بسیاری ویژگی ها از بقیه رستوران های معروف جده بی نظیر است. این رستوران توانسته در بین بازدیدکنندگان به ویژه دوستداران غذاهای خاورمیانه ای شهرت زیادی کسب کند. همیشه توصیه می شود علاوه بر کباب، از معروف ترین غذاهای این رستوران که تحسین تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را برانگیخته است، بچشید.

بهترین رستوران های جده

رستوران الوزان جده: بهترین رستوران های جده

هر رستورانی که در لیست زیباترین رستوران‌های جده قرار می‌گیرد، به طرز خاصی برتری می‌یابد. به عنوان مثال، رستوران الوزان توسط همه کسانی که غذاهای «لبنانی» و غذاهای متمایز آن را دوست دارند بازدید می کنند. زمانی که قصد بازدید از این رستوران را دارید حتما سفره خود را با یکی از این غذاهای متمایز کننده رستوران یعنی مرغ کبابی و شاورما تزئین کنید.

 

رستوران بورسا اسکندر جده

رستوران بورسا اسکندر شایسته قرار گرفتن در میان گزینه های نامزد شده در لیست بهترین رستوران های جده است. به طور خلاصه، رستورانی است که در ارائه غذاهای خاص خود با طعمی خاص و روشی جذاب سرآمد بوده و در یکی از متنوع ترین و پرطرفدارترین انواع آشپزی در بین مهمانان، یعنی غذاهای ترکی تخصص دارد.

به تمامی بازدیدکنندگان این رستوران توصیه می شود علاوه بر جگر کبابی، از معروف ترین غذاهای منوی آن مانند اسکندر کباب و طاجین مرغ نیز استفاده کنند.

بهترین رستوران های جده

رستوران اوشن بلو جده: بهترین رستوران های جده

هر رستورانی که در لیست بهترین رستوران های جده برای ناهار قرار دارد، در نوع خاصی برتری دارد. به عنوان مثال، رستوران Ocean Blue، واقع در جاده کورنیش، توسط هر کسی که عاشق غذاهای “آمریکایی” و غذاهای متمایز آن است، ترجیح داده می شود. وقتی تصمیم به بازدید از این رستوران گرفتید، به شما توصیه می کنیم که میز خود را با یکی از این غذاها که منحصر به فرد رستوران است، دنده های کوتاه باربیکیو، مارینارا اسپاگتی و فاهیتای مرغ تزئین کنید.

بهترین رستوران های جده

رستوران پاپایا جده

هر رستورانی که در لیست بهترین رستوران‌های لوکس جده گنجانده شده است، هنری است. به عنوان مثال، رستوران پاپایا برای همه کسانی که عاشق غذاهای “بین المللی” و غذاهای متمایز آن هستند در نظر گرفته شده است. زمانی که قصد بازدید از این رستوران را دارید، حتما سفره خود را با یکی از این غذاهای متمایز کننده رستوران یعنی ماهی سالمون تریاکی و فاهیتاس تزئین کنید. مرغ و مرغ کوسادیلا.

رستوران سعیدی جده: بهترین رستوران های جده

نمی توان موقع اسم بردن از بهترین رستوران های جده، رستوران السعیدی را نادیده گرفت، زیرا این رستوران یکی از رستوران هایی است که کیفیت غذا و مرغوبیت آن عالی است.

چیزی که آن را حتی متمایزتر می کند این است که در ارائه غذاهایی از غذاهای “سعودی” نوآوری می کند که برای همه کسانی که آنها را می چشند جذابیت دارد. از معروف ترین غذاهای این رستوران و بیشترین درخواست بازدیدکنندگان، کالاماری و ماهی سرخ شده به اضافه میگوی کبابی است.

رستوران سرایا لطیف جده

سرایا لطیف یکی از بهترین رستوران های جده است که غذاهای ترکی ارائه می دهد. بسیاری از افرادی که می خواهند برای شام از بهترین رستوران های جده دیدن کنند، ترجیح می دهند غذاهای ترکی را امتحان کنند و رستورانی می خواهند که در این نوع غذاها نوآور باشد، بنابراین رستوران سرایا لطیف بهترین انتخاب است، زیرا رستورانی منحصر به فرد است. به این نوع غذا، به ویژه غذاهایی مانند شیش طاووق (جوحه کباب لبنانی) و جوجه کباب علاوه بر کباب پسته ای (کباب فستقلی) که حداقل یکی از آن ها را میل کنید.

رستوران چیلی جده

رستوران چیلی واقع در الحمرا از جمله گزینه های پیشنهادی در لیست زیباترین رستوران های جده است. این رستوران به سادگی به دلیل سرو غذاهای خاص خود با طعمی وحشتناک و روشی جذاب معروف است. همچنین در یکی از متنوع ترین و معروف ترین انواع آشپزی در بین بازدیدکنندگان، که غذاهای آمریکایی-مکزیکی است، تخصص دارد.

به همه بازدیدکنندگان این رستوران توصیه می شود علاوه بر سانتا کوزادیلا، معروف ترین غذاهایی که ارائه می دهد مانند استیک فیله و ماکارونی مرغ Cajun را امتحان کنند.

رستوران ساحلی الکساندریا جده

هر رستورانی که در لیست بهترین رستوران های جده قرار دارد، با نوع خاصی خلاقانه است. به عنوان مثال، رستوران ساحلی الکساندریا توسط همه کسانی که غذاهای «سعودی» و غذاهای متمایز آن را دوست دارند ترجیح می دهند. زمانی که تصمیم به بازدید از این رستوران گرفتید، باید سفره خود را با یکی از این غذاها که مختص رستوران است، یعنی کوفته ماهی سالمون سرخ شده و میگو تزئین کنید. علاوه بر فیله ماهی.

رستوران Brasa de Brazil جده

بسیاری از افرادی که به دنبال بهترین رستوران ها در جده هستند، عاشق غذاهای برزیلی هستند و به دنبال رستورانی هستند که در این نوع غذاها عالی باشد، بنابراین رستوران Brasa de Brazil واقع در الحمرا مناسب ترین انتخاب است، زیرا رستورانی است که به آن معروف است. این نوع غذا، به ویژه اقلامی مانند پرهای گوسفند. و ماهی کبابی به اضافه میگوی کبابی که سفره شما باید حداقل یکی از آنها را داشته باشد.

بازدید از تور عمره

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی تور

بهترین رستوران های جده