تـــوران تـــراول

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

فهرست مطالب

کشور سوییس با داشتن کوههای سرد و بلند آلپ جای بسیار زیبایی برای تفریح زمستانی است. پیستهای اسکی فراوان، کلبه های چوبی دنج در برف، خوردن پنیر گرم ذوب شده به نام فوندو در فضای باز، اسکیت روی مسیر یخی کارهایی است که می توانید انجام دهید. برای شناخت جاهای دیدنی سوییس در زمستان با ما همراه باشید.

بیشتر مطالب توریستی بر فعالیتهای تابستانی تمرکز می‌کنند و فهرستی معادل از ایده‌ها با مقاصد زیبای گردشگری زمستانی وجود ندارد. در نهایت، من می خواهم این شکاف را با این مقاله پر کنم. در اینجا مجموعه ای از ایده ها در مورد جاهای دیدنی سوییس در زمستان پیدا خواهید کرد. شما در این مقاله با جاهای دیدنی سوییس در زمستان آشنا می شوید. در زمستان، در سوییس چکار کنیم؟ کجا برویم؟ از مسیرهای یخی صاف گرفته تا مسیرهای پیاده‌روی زمستانی پانوراما گرفته تا پروازهای با ارتفاع بالا بر فراز یخچال Aletsch – از دره‌های کناری پنهان تا استراحتگاه‌های معروف ورزش‌های زمستانی – و از سفرهای کوتاه و شیرین نیم‌روزه تا تورهای ورزشی روزانه، همه چیز در این مقاله وجود دارد.

و اگر مقصد زمستانی عالی را می شناسید که هنوز در این لیست نیست، نظر خود را برای جاهای دیدنی سوییس در زمستان در قسمت نظرات در انتهای پست برای من بنویسید. من همیشه از الهام جدید استقبال می کنم.

شماره 1 مسیر یخی سور اِن (Sur en)  روی راه یخی اسکیت کنید

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

نه چندان دور از Scuol در انگادین سفلا، به معنای واقعی کلمه می‌توانید انتظار یک تجربه «لغزنده» را داشته باشید. در ماه های زمستان، یک مسیر جنگلی در کف دره در Sur En به یک مسیر یخی به طول سه کیلومتر تبدیل می شود. اسکیت روی یخ و کلاه ایمنی را می توان در محل اجاره کرد. برای دو یا سه حرکت اول کمی شجاعت می‌طلبد، اما پس از آن جادوی سر خوردن در این مسیر از میان منظره جنگلی زمستانی شگفت‌انگیز انگادین سفلا فرا می‌رسد. مسیر یخی Sur En در ماه‌های زمستان هر روز باز است و برای گردش خانوادگی با کودکان نیز مناسب است.

تعطیلات زمستانی در سنت آنتونی در پرتیگاو  Prättigau

سکونتگاه کوچک سنت آنتونین در پرتیگائو نه تنها یک نقطه شروع عالی برای انواع پیاده روی های زمستانی و تورهای کفش برفی دور از شلوغی است، بلکه یک مقصد عالی برای یک تعطیلات زمستانی کوتاه است. در وسط مرکز دهکده سنت آنتونین، هتل Madrisajoch  با اتاق‌های هتل با مبله راحت و یک منطقه سلامتی کوچک و خوب شامل غذای گرم. مکانی عالی برای گرم کردن پس از یک روز فعال در برف.

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

راهپیمایی با کفش برفی در Fürenalp نزدیک انگلبرگ

در انتهای دره Engelberg، یک تله کابین کوتاه شما را به Fürenalp در ارتفاع 1850 متری از سطح دریا می برد. یک فلات مرتفع آفتابی در اینجا با چشم انداز پانوراما قابل توجهی از کوه های اطراف در انتظار شما است. حالا می‌توانید روی اولین صندلی عرشه‌ای که با آن روبرو می‌شوید دراز بکشید یا با کفش‌های برفی‌تان روی یکی از دو مسیر مشخص‌شده‌ای بروید که در مناظر کوهستانی زیگ زاگ می‌چرخند. یک پیاده روی کوتاه زمستانی در مسیر 2.5 کیلومتری Fürenalp Panorama Trail زیاد سخت نیست اما خیلی حال را خوب می کند.

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

#4  هوا خیلی سرد است، در کلبه بمانید: جاهای دیدنی سوییس در زمستان

هوای زمستان بدتر شده و علاقه ای به بوم گردی در طبیعت ندارید؟ آن وقت شاید زمان تغییر مسیر به سیات فرا رسیده باشد. در وسط این دهکده کوهستانی زیبا در سمت آفتابی سورسلوا، یک نقطه زیبای معماری توسط معمار گرابوندن، Gion A. Caminada قرار دارد. که نام ساختمان Ustria Steila  است. مخفف لذت، فرهنگ و ملاقات است – و با اتاق‌های چوبی دنج‌اش برای بعدازظهرهای دنج و مطالعه و در ویلا ماندن عالی است. اگر آب و هوا بهتر از حد انتظار باشد، پس پیاده روی زمستانی آرام از Ruschein  به سیات وسوسه انگیز است.

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

شماره 5 با تلکابین از فراز کوهستان برفی عبور کنید و به آفتاب برسید

Arnisee در بالای دره Reuss یک مقصد سفر زمستانی ایده‌آل برای خانواده‌ها و همه کسانی است که آن را دوست دارند. با تله‌کابین کوتاه از Amsteg می‌توانید به تراس آفتاب‌گیری Uri دسترسی پیدا کنید که این تراس ورود ماشینها ممنوع است. پیشنهاد زمستانی شامل یک مسیر پیاده‌روی زمستانی مشخص به طول سه کیلومتر و مسیر Arnisee به طول هفت کیلومتر است – یک پیاده‌روی با کفش برفی که برای مبتدیان نیز مناسب است. در صورت لزوم، کفش های برفی را می توان در ایستگاه کوهستانی Amsteg-Arnisee اجاره کرد.

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

شماره 6 پیاده روی زمستانی در نزدیک زوریخ: جاهای دیدنی سوییس در زمستان

متأسفانه روزهایی که در مناطق پست برف همراه است کمیاب شده است. اگر موج سرد، شکوه برف سفید را به  مرکز کشور می آورد، باید از این فرصت برای یک ماجراجویی زمستانی در آستانه خانه خود استفاده کنید. من می توانم به ساکنان زوریخ توصیه کنم که برای روزهایی مانند این سفر به زوریخ اوبرلند داشته باشند. علاوه بر شبکه گسترده ای از مسیرهای اسکی کراس کانتری، گزینه های مسیرهای زیبایی نیز برای پیاده روی زمستانی وجود دارد. یک پیاده‌روی زمستانی ماجراجویانه – و از نظر فیزیکی چالش برانگیز با برف تازه – از Gibswil بر فراز Bachtel پانوراما تا Wald، بیش از سه ساعت طول می‌کشد.

#7  اسکی سواری در مقصد سفر زمستانی Sattel-Hochstuckli

یکی دیگر از مقصدهای زیبای سفر زمستانی در منطقه زوریخ را می توان در منطقه اسکی Sattel-Hochstuckli پیدا کرد. یک پیاده روی زمستانی آسان که کمتر از 45 دقیقه طول می کشد، که برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند نیز مناسب است (به شرطی که از ارتفاع نترسند). مسیر 10 کیلومتری کفش برفی Biberegg-Herrenboden چالش برانگیزتر است.

#8  به مورن بروید: جاهای دیدنی سوییس در زمستان

مورن  محل طبیعی و بدون خودرو به‌صورتی ایده‌آل در فلاتی آفتابی بر فراز دره است  در وسط یکی از مرتفع‌ترین مناطق اسکی در بلندی های برن  قرار دارد. مسیر چهار کیلومتری منظره پانورامایی بسیار زیبایی از منطقه سه گانه معروف کوه های آلپ برن را ارائه می دهد. علاوه بر اینها، مسیر کفش‌های برفی که به صورت یک تور دایره‌ای طراحی شده است، با ترکیبی زیبا از بخش‌های جنگلی و فلات‌های باز تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

#9 همه فعالیتهای زمستانی در سفر زمستانی به براونوالد

استراحتگاه‌های ورزشی زمستانی سوئیس بدون ماشین نه تنها در واله و اوبرلند برن، بلکه در گلارنرلند نیز وجود دارد. در اینجا، Braunwald که برای خانواده مناسب است می‌تواند تقریباً تمام نیازهای فعالیت‌های زمستانی برآورده کند. اگر می خواهید یک روز فعال را در برف سپری کنید، می توانم یک مسیر انحرافی در مسیر پانوراما براونوالد را توصیه کنم. بسته به شرایط برفی، کفش های زمستانی محکم کافی است و لزوماً نیازی به کفش های برفی نیست. در این مسیر می توانید 8 کیلومتر به شکل دایره ای پیاده روی کنید.

#10  شبکه بزرگ از راهپیمایی در برف

تفرجگاه تعطیلات Graubünden در Klosters توسط شبکه ای متراکم از مسیرهای پیاده روی زمستانی و مسیرهای اسکی کراس کانتری احاطه شده است. گزینه ها متنوع هستند و بنابراین مردم منطقه به خوبی توزیع شده اند. پیاده‌روی دایره‌ای به آلپ گارفیون، آرامش و حس خوب خاصی می‌دهد.

klosters luxury ski resort جاهای دیدنی سوییس در زمستان آژانس مسافرتی توران تراول

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

شماره 11 بهشت ​​زمستانی گلابنبرگ

چشم انداز مرتع گلابنبرگ بین  یک الدورادو برای اسکی بازان صحرایی در زمستان در نظر گرفته می شود. این دره مرتفع (حدود 1450 متر بالاتر از سطح دریا) توسط 40 کیلومتر مسیرهای اسکی صحرایی مرتب شده است. اما در اینجا نه تنها می‌توانید به طرز شگفت‌انگیزی در مناظر پوشیده از برف تازه روی اسکی حرکت کنید، بلکه می‌توانید در مسیرهای جذاب با کفش‌های برفی قدم بزنید.

#12  خوردن پنیر داغ نزدیک دریاچه  Lauenen

دریاچه لاونن در نزدیکی Gstaad نه تنها یک مقصد گردشگری ارزشمند در تابستان است، بلکه ارزش بازدید در زمستان را نیز دارد. از ایستگاه اتوبوس گلتن‌هورن، پیاده‌رو را به داخل دره دنبال کنید تا مسیر پیاده‌روی زمستانی علامت‌دار به سمت راست نزدیک هتل آلپن لند منشعب شود و با شیب ملایم و ثابتی به دریاچه لاونن منتهی شود. برای اینکه لذت این گشت و گذار را از دست ندهید (مخصوصاً زمانی که رستوران ها تعطیل هستند) می توانید در لبنیات گستاد خود را به یک کوله پشتی فوندو مجهز کنید. این باید حداقل یک روز قبل از تور برنامه ریزی شده سفارش داده شود و حاوی تمام مواد لازم برای تجربه ای فراموش نشدنی در فضای باز در میان پس زمینه زمستانی دریاچه Lauenen باشد. منظور از کوله پشتی فوندو ، کوله ای است که ملزومات تهیه غذای فوندو را فراهم می کند. فوندو پنیر آب شده گرم است که با چنگال در آن تکه نان می زنند و می خورند و در هوای سرد، خیلی مطبوع است.

Outdoor Fondue am Flumserberg جاهای دیدنی سوییس در زمستان آژانس مسافرتی توران تراول

جاهای دیدنی سوییس در زمستان

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی تور

جاهای دیدنی سوییس در زمستان